Сильна серцевина.
Під цілісним капотом працює 6-циліндровий двигун FPT (Fiat Power Train) Cursor-9 з робочим об'ємом 8,7 л. Завдяки системі очищення за допомогою сечовини двигун може відповідати вимогам стандарту токсичності ОГ IIIB (Tier 4i). Він обладнаний найсучаснішою 4-клапанної технологією, уприскуванням Common-Rail, системою охолодження наддувочного повітря і турбонагнітачем з перепускний заслінкою.
Виберіть підкатегорію
- 400 к.с. - ні більше, ні
менше. Доступні в будь-який момент;
- Самонесуча конструкція для
максимальної стійкості;
- Довга колісна база і
оптимальний розподіл ваги;
- Повністю заново розроблена
чотиристоякова кабіна;
- Важіль управління CMOTION з
абсолютно новою концепцією управління;
- TELEMATICS.
400 к.с. - ні більше, ні менше.
Протягом
найкоротшого часу CLAAS заявив про себе як про важливого виробника тракторів. У
2011 році компанія CLAAS розширила сімейство тракторів в сегменті до 400 к.с.
трактором AXION 900. Неймовірне тягове зусилля, високий рівень зручності
управління і безліч високотехнологічних рішень відкрили для AXION 900 широке
поле діяльності з найвищими вимогами і дозволили йому швидко завоювати надійні
позиції.
1. Двигун FPT потужністю до 405 к.с1
2. Плавна коробка передач CMATIC
3. 50 або 40 км / год на занижених оборотах двигуна
4. Задні колеса: діаметр до 2,15 м
5. Загальна довжина всього 5,60 м
6. ВВП ECO з частотою обертання 1000 об / хв
7. До 8 секцій розподільника
8. Передній міст з підвіскою у формі паралелограма і
вбудованим гальмом
9. Повністю інтегрована переднє навішування
вантажопідйомністю до 6,5 т
10. Механічна 4-точкова підвіска кабіни
11. До 20 робочих фар, в тому числі до чотирьох
ксенонових
12. Система паралельного водіння GPS PILOT
1 Згідно ECE R 120
Visctronic - економічне управління вентилятором.
Електронна система управління вентилятором Visctronic дозволяє точно узгодити швидкість обертання вентилятора з навантаженням і температурою двигуна, забезпечуючи таким чином оптимальну температуру двигуна. Знижена швидкість обертання вентилятора зменшує рівень шуму, економить цінне паливо і не відбирає зайвої потужності, яка тепер може бути перетворена в тягове зусилля.
Стабільна потужність.
Завдяки типовим для CLAAS характеристикам двигуна повний крутний момент доступний в широкому діапазоні швидкості обертання двигуна. Це забезпечує продуктивність саме тоді, коли це необхідно. Заощаджує пальне робота при низькій швидкості обертання двигуна і максимальному моменті, що крутить з валом відбору потужності ECO або робота при номінальній швидкості обертання двигуна з повним резервом не уявляють ніяких труднощів.
Повний потенціал в будь-якій ситуації.
Різноманітні сфери застосування трактора цього класу вимагають від машини використання всього потенціалу в будь-якому діапазоні швидкості. AXION в стані проявити свою силу навіть в стані спокою. А вал відбору потужності ECO створений таким чином, що дозволяє працювати з повним крутним моментом і максимальною продуктивністю.
SCR - чистота завдяки карбаміду.
SCR означає «вибіркове каталітичне відновлення», в результаті якого оксиди азоту перетворюють воду в чистий азот. Це відбувається за допомогою синтетичного водного розчину карбаміду (AdBlue®1), що знаходиться в додатковому баку.
Повністю інтегрована система SCR.
При розробці AXION 900 були спочатку враховані всі необхідні компоненти системи нейтралізації ОГ. Тому повністю збережені огляд і доступ до компонентів трактора. Каталізатор SCR розташований під капотом, де він постійно обдувається охолоджуючим повітрям.
Завжди готовий до роботи.
Для використання в умовах особливо низьких температур є пристрій полегшення холодного пуску, обігрівати воду системи охолодження двигуна, акумулятор, паливний фільтр і систему SCR. Бак карбаміду оснащений обігрівом в серійній комплектації, а його інтеграція в паливний бак, що слугує ізоляцією, забезпечує додатковий захист від холоду. Крім того, всі лінії системи SCR промиваються, що забезпечує абсолютну надійність використання.
Чотирьохстоякова концепція.
З AXION 900 CLAAS представляє абсолютно нове покоління кабін. Чотирьохстоякова кабіна пропонує істотні переваги:
- Вільний огляд всієї робочої ширини навісних знарядь
- Великий обсяг кабіни для забезпечення достатнього вільного місця
- Суцільне лобове скло

Спеціальне розташування задніх стійок кабіни забезпечує водієві оптимальний огляд знаряддя і простору для навішування. Крім того, опукле заднє скло дозволяє побачити точки з'єднання на задній частині кузова і, таким чином, точно і безпечно виконувати навішення.
Осяжна і продумана.
При натисканні на невелику педаль під рульовою колонкою вона переміщається вперед. Таким чином забезпечується достатній простір для входу і виходу і можливість приведення рульової колонки в оптимальне положення під час роботи. За допомогою стопорного пристосування на рульовій колонці можливо також відрегулювати її положення по висоті.
Приладова дошка завжди має хороший огляд, оскільки вона розташована на рульовій колонці і переміщається разом з нею. Вся важлива інформація видна в тому числі і при транспортуванні по дорогам. Паралельно з індикацією в CEBIS тут наводиться інформація про температуру двигуна, рівень палива, запасі стисненого повітря і швидкості руху. Завдяки закругленою формі приладової дошки забезпечується хороший огляд всіх показань.
Для найкращих умов роботи.
Всі моделі AXION 900 в серійній комплектації обладнані кондиціонером. Компоненти кондиціонера вбудовані в підлогу кабіни, що має подвійну ізоляцію. Дане положення робить можливим оптимальний розподіл потоків повітря в кабіні і значно знижує рівень шуму кондиціонера. Крім ручного управління є також повноцінний клімат-контроль.
Вільний огляд.
З правого боку кабіни міцна напрямна з'єднує стійки A і B. Тут можуть бути закріплені термінали, такі як CEBIS MOBILE або COMMUNICATOR. За допомогою системи затискачів здійснюється переміщення додаткових терміналів по направляючій. Роз'єми живлення і ISOBUS розташовані під направляючою, завдяки чому відпадає необхідність прокладання додаткових кабелів і полегшується зміна пристроїв.
Під сидінням наставника розташований холодильник, який має достатньо місця для двох пляшок по 1,5 л і сухого пайка.
Відділення для документів і знімне відділення знаходяться в лівій консолі.
Роз'єми живлення і ISOBUS для додаткових терміналів перебувають під правою консоллю.
Якраз те, що вам потрібно.
Крім мобільних дисплеїв компанія CLAAS пропонує гнучкі рішення для ISOBUS і системи паралельного водіння. Термінал можна зняти з трактора або прибиральної машини і встановити на інший трактор або іншу машину в залежності від сезону і області застосування. Замовляйте оснащену версію AXION 900 прямо з заводу або виконуйте дооснащення пізніше, в залежності від ваших потреб:
- S10: термінал, оснащений сенсорним дисплеєм 10,4 "з високою роздільною здатністю, з функціями управління і ISOBUS; можна підключати до 4 камер
- S7: термінал, оснащений сенсорним дисплеєм 7 "з високою роздільною здатністю, з функціями управління
- COMMUNICATOR: термінал з дисплеєм 5,7 "з функціями ISOBUS



Роз'єми ISOBUS в кабіні, спереду і ззаду

ICT (Implement Controls Tractor).
Завдяки ISOBUS в поєднанні з тюків прес-підбирачем QUADRANT 3400 здійснюється автоматичне керування двома функціями AXION 900 CMATIC:
- ICT CRUISE CONTROL: оптимізує продуктивність і якість роботи преса за рахунок керування швидкістю руху трактора. Таким чином швидкість руху постійно адаптується під навколишні умови, і завдяки такій комбінації трактор демонструє свої найкращі робочі характеристики.
- ICT AUTO STOP вала відбору потужності: при необхідності виміряти величину перевантаження QUADRANT 3400 ICT AUTO STOP автоматично відключає вал відбору потужності. Таким чином забезпечується захист трансмісії протягом довгих робочих днів, і знижується навантаження на водія.

На виставці Agritechnica 2013 ICT CRUISE CONTROL і вал відбору потужності AUTO STOP були відзначені срібною медаллю.
Щоденний технічний догляд повинен бути особливо простим, адже досвід показує: ніхто не виконує з задоволенням складну і незручну роботу.
- Великий цілісний капот двигуна одним натисканням кнопки відкриває доступ на всі точки техобслуговування двигуна
- Перевірку рівня масла і заливку можна виконувати з закритим капотом
- Всі необхідні щоденні роботи з техобслуговування можуть бути виконані без інструменту

Завдяки тривалим інтервалах заміни масла (двигун - 600 год, КПП і гідравлічна система - 1200 год) економиться багато часу і грошей. Таким чином, в сезон втрачається менше дорогоцінного часу, а машина знаходиться там, де і слід - в роботі.
Акумулятор розташований в поглибленні з лівого боку трактора. Автоматичний вимикач акумулятора через 90 секунд після вимкнення двигуна відключає електроживлення.
Свіже повітря для максимальної продуктивності.
Велика площа забору забезпечує достатній обсяг свіжого повітря для охолодження і для повітряного фільтра двигуна. Завдяки низькій швидкості потоку на поверхні забору повітря вона завжди чиста і не засмічена.
Блоки радіатора знаходяться на міцній рамі, а два газонаповнених амортизатора відкривають поверхні охолодження радіатора в двох напрямках для їх повного очищення. Таке надійне і практичне очищення повинно виконуватися в міру необхідності.