Warning: unlink(/sata2/home/users/intertehi/www/storage/cache/cache.catalog.language.1745799922): No such file or directory in /sata2/home/users/intertehi/www/www.itiservice.com.ua/system/library/cache/file.php on line 68Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /sata2/home/users/intertehi/www/www.itiservice.com.ua/system/framework.php:42) in /sata2/home/users/intertehi/www/www.itiservice.com.ua/catalog/controller/startup/startup.php on line 101Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /sata2/home/users/intertehi/www/www.itiservice.com.ua/system/framework.php:42) in /sata2/home/users/intertehi/www/www.itiservice.com.ua/catalog/controller/startup/startup.php on line 159Notice: Trying to access array offset on value of type null in /sata2/home/users/intertehi/www/storage/modification/catalog/controller/common/footer.php on line 7Notice: Trying to access array offset on value of type null in /sata2/home/users/intertehi/www/storage/modification/catalog/controller/common/footer.php on line 7 ЗЕРНОКИДАЧІ НОВОГО ПОКОЛІННЯ

ЗЕРНОКИДАЧІ НОВОГО ПОКОЛІННЯ

У радянські часи прибирання сільгосппродукції в засобах масової інформації чомусь подавалася під заголовками «Битва за врожай». І в цьому був підтекст: нерозторопність системи, неефективність техніки, адже трактор, комбайн, сівалка були бойовою технікою, що не запускалася в космос, та взагалі головне: ми всі залежні від природи.

Все начебто добре, а тут природа підігнала дощ, зерно вологе, в буртах починає горіти і тут найефективнішими бійцями стають зернокидачі нового покоління МЗС-120 «Давид» і МЗС-170 «Голіаф».

Висота метання до 9 м. (В залежності від засміченості, вологості), дальність метання - до 30 м.

Машини вироблені на базі сучасних мото-редукторів, форсований тример, 6-шарова шевронна стрічка, відсутність ремінних і ланцюгових передач роблять МЗС практично не обслуговуваним (періодичної підтяжки в період обкатки вимагає шевронна нескінченна стрічка, 1 раз на рік завантажувальні транспортери, і через 4000 годин заміна масла в редукторах).

Висота і дальність метання дозволяють завантажувати самі великовантажні автомобілі з однієї установки, без їх подальшого переміщення (тобто МЗС-120 і МЗС-170 можуть перекинути авто через задній борт аж за кабіну).

До появи «Давида» і «Голіафа», зважаючи на неефективність старих ЗМ (слабке метання, ненадійність редукторів, ланцюгових передач, що працюють в особливо запилених умовах, низька продуктивність), багато підприємств від безвиході відмовилися від ЗМ, перейшовши до фронтальних навантажувачів типу JCВ, Маnitu і т.д. , робота яких на токах в рази дорожче ніж МЗС, при перелопачуванні буртів вони також набагато поступаються «Давиду» і «Голіафу».

Також відео-огляд даного агрегату можна подивитися на нашому Youtube-каналі:

https://youtu.be/raCFvGuz7Ts

Приємного перегляду!